Reklamace a vrácení zboží

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Případné reklamace se vždy snažíme vyřídit k Vaší spokojenosti.

Záruční doba

  1. Našim zákazníkům poskytujeme standardně záruční dobu 24 měsíců, která běží od okamžiku převzetí zboží kupujícím.
  2. V případě reklamace produktu se záruční doba automaticky prodlužuje o dobu trvání reklamace.
  3. V případě vyřízení reklamace výměnou zboží za nový kus, pokračuje původní záruční doba.

​​

Kdy reklamovat

  1. Zákazník má právo reklamovat zboží pokud jej obdrží v rozporu s kupní smlouvou a nebo se v záruční době produktu objeví skutečnosti znemožňující jeho obvyklé používání.
  2. Zákazník je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil jeho případné vady a poškození. Pokud nějaké nalezne, je povinen je neprodleně nahlásit prodávajícímu.
  3. V případě že zákazník přebírá zásilku od dopravce (ne prodejce), je zákazník povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci.
  4. V případě shledání porušení přepravního obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí nebo poškození zásilky nemusí (doporučujeme!) zákazník zásilku od přepravce převzít. Taková odmítnutá zásilka bude vrácena prodávajícímu, který na jejím základě vyexpeduje na své náklady v nejkratším možném čase náhradní produkty.

Jak oznámit reklamaci

  1. Zákazníkům doporučujeme nejprve se obrátit telefonicky (+420 775 309 885) nebo emailem na naše kontaktní údaje (lornajane.czsk@gmail.com), kde se s Vámi pokusíme najít co nejoptimálnější řešení Vašeho problému.
  2. Pro uplatnění reklamace je nutné přiložit originál či kopii faktury z e-shopu.
  3. Pro uplatnění reklamace je nutné, aby na sebe zákazník zanechal kontaktní údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo a email).
  4. Při předávání reklamace může zákazník uvést požadovanou formu kompenzace (nový produkt, náhradní produkt, sleva na zboží, vrácení částky formou poukazu na nákup, vrácení částky). Prodejce se bude snažit tomuto požadavku vyhovět. Není však pro něj zavazující a může se změnit po dohodě se zákazníkem.

​​

Průběh a řešení reklamace

  1. Prodejce informuje zákazníka o způsobu vyřešení reklamace do 5 pracovních dní od obdržení reklamace a vystaví mu doklad o převzetí reklamovaného zboží.
  2. Na samotnou realizaci reklamace má prodejce 30 kalendářních dnů.
  3. O vyřízení reklamace prodejce informuje zákazníka telefonicky či emailem na zanechané kontaktní údaje neprodleně od realizace.
  4. Prodejce může reklamované zboží vyměnit či opravit. V případě že to nelze, může na zboží poskytnout slevu či vrátit částku, za kterou bylo zakoupeno, formou poukazu nebo klasicky peněžně či převodem.
  5. V případě, že prodejce nestihne vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů, má zákazník okamžitý nárok na nový produkt nebo vrácení peněz (forma dle domluvy).
  6. Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má zákazník právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.

Kdy nelze reklamovat

Prodávající prohlašuje, že zboží nelze reklamovat v těchto případech:

  • vada vzniklá na věci je způsobena běžným opotřebením,
  • vada zboží je způsobena zákazníkem a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, údržbou či mechanickým poškozením,
  • vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  • Máte právo vrátit koupený výrobek během 30 kalendářních dní ode dne obdržení zásilky.
  • Nemusíte uvádět důvod vrácení, i když budeme velmi rádi za takovou informaci – můžete si být jisti, že ji využijeme při přípravě nabídky a vylepšování fungování e-shopu.

Krok za krokem – jak vrátit zboží

  • Vytiskněte a vyplňte formulář, v sekci Vrácení zboží, s názvem „Odstoupení od kupní smlouvy“.
  • Dejte nám prosím o této skutečnosti vědět prostřednictvím našeho emailu (lornajane.czsk@gmail.com) – postačí nám napsat, že budete určité produkty vracet a žádáte tedy o vygenerování ticketu pro Zásilkovnu.
  • Následně Vám bude ticket pro Zásilkovnu emailem zaslán.
  • Ticket nalepte na krabici s vrácenými produkty a předejte na pobočce Zásilkovny (podací místo).
  • Zboží vracejte v původním stavu (se všemi štítky, neprané, nevyžehlené, neparfémované a neušpiněné).
  • Nezapomeňte prosím přiložit originál nebo kopii nákupního dokladu (faktura) společně s vyplněným formulářem a zásilku odešlete.
  •  Pozn. V případě, že nechcete/nemůžete využít služeb Zásilkovny (které jsou pro Vás zdarma), lze vrácené zboží zaslat také prostřednictvím České Pošty či Kurýrem, nicméně tento druh přepravy si kupující hradí na své náklady.
  • Adresa pro zaslání Českou poštou či Kurýrem je následující:

Ing. Martina Černá

Slavkovská 16/B

Opava 7 – Jaktař

747 07

Česká republika

 

PAMATUJTE:

  • Nezapomeňte přiložit originál nebo kopii nákupního dokladu (faktura z e-shopu).
  • Vytiskněte a vyplňte formulář ze sekce Vrácení zboží („Odstoupení od kupní smlouvy“).
  • Hodnota objednávky Vám bude vrácena na bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři „Odstoupení od kupní smlouvy“, a to ve lhůtě do 14 dnů, dle platných ustanovení.
  • Neposílejte nám zásilky na dobírku – nemáme technickou možnost převzít takovou zásilku.

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ

  • Pokud Vám zboží nesedí, rádi Vám ho samozřejmě vyměníme. Nejdříve nás prosím kontaktujte na náš e-mail (lornajane.czsk@gmail.com) a společně se domluvíme na výměně (kdy se vzájemně ujistíme, že Vám nově zvolená velikost či střih padne již dokonale).

 

DOKUMENTY KE STAŽENÍ

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
Reklamační formulář

 

 

© 2018 - 2024 Australian Living, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. | Tvorba a správa internetových stránek – Brofi s.r.o.